Obraz 2 v 1 - môj prvý

Ahojte, ukážem vám môj obraz 2 v 1.



Použila som 2 tenké plátna s rozmermi 30 x 30 cm, 
obrysy som si pre istotu nakreslila ceruzkou, potom som ich tam nechala, nič som negumovala.

Konáre som smerom ku koncom tieňovala aby to pôsobilo realistickejšie, 

Potom som rôznymi nezriedenými farbami dodávala kmeňu textúru,


Okolie konárov som veľmi zriedenou farbou a tenkým štetcom vytvorila obrysy aby som sa potom nemusela báť že niektoré miesta zostanú bez farby,

Pozadie som síce orámovala tmavou farbou ale neskôr som to celé prefarbila čím aspoň vznikla poriadna textúra, 

Do pozadia som pridala aj rôzne farebné škvrny a potom som začala pridávať lístočky,


Vylisovala som si kvietky a rozhodla som sa ich pridať, potom som ich zalakovala lakom na vlasy,










Dúfam, že som vás týmto inšpirovala.
Miška

Komentáre

  1. úžasné,krásne,nádherné normálne mám chuť malovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne farby, aj obraz! wow, obdivujem, moja babička maľovala, ale nič som po nej nepodedila, tak aj závidím, že to vieš a že to ide :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. diptych sa to volá keď je to na dvoch plátnach
    a ak je to tvoj prvý obraz tak to vôbec nieje zlé! :)
    najviac sa mi na ňom páči tá kôra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to velice povedené, mám ráda obrazy spojené s lisovanými květinami :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky