DIY Očný tieň, bronzér, lícenka...

Ahojte, ako som už sľubovala, mám tu pre vás návod na výrobu tieňov, bronzérov, atď...tento návod sa hodí aj v prípade, že sa vám nejaký náhodou rozbije a chcete ho ešte zachrániť... 









Toto je ten moment na pridanie iných farieb...

Prášok zmiešame s alkoholom a zmesou naplníme panvičku...
 

Pomocou dvoch vrstiev servítky ešte zmes stlačíme...
 

 Necháme približne 24 hodím schnúť a je to...

Miška

Komentáre

  1. pani, ty si naozaj sikovna :) ja mam z avonu gulickovy bronzer, ale ten teda farbi az nadmerne dobre, takze by mi ho bolo luto, ale toto si naozaj krasne vyriesila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pochvalu, inak máš pravdu ten bronzér je úplne iná vec :-)

      Odstrániť
  2. Tak tohle by mě asi nenapadlo... děkuji za tip. Mám doma totiž spoustu nevyužitých stínů, tak až se budu nudit, tak něco zkusím vytvořit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemáš za čo, určite vyskúšaj je to sranda :-)

      Odstrániť
  3. ja som takto opravovala rozbitý tieň a nepodarilo sa mi to :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-( ono hlavné je poriadne to na konci utlačiť aby sa znovu nerozbil :-)

      Odstrániť
  4. Môžem sa spýtať, čo sa alkohol si použila a kde si ho kúpila? Lebo takýchto návodov som po internete videla už viac, ale nikto nepíše, o aký druh alkoholu ide.
    Doma máme len nejaký konzumný a alpu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Použila som toto ale ja som kúpila v plastovej fľaštičke http://www.sunpharma.sk/produkt/spiritus-dilutus-2 V podstate potrebuješ lieh na kožné, dezinfekčné účeli okolo 60%-ný ...niekde v lekárni ti ho namiešajú alebo môžeš kúpiť už namiešaný :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky