DIY - Vesmírny stojan na perá, štetce...


Každému by jeho kreatívny kúsok srdca 

nedovolil len tak vyhodiť krásnu plechovku 
a tak tu je jeden nápad len tak pre inšpiráciu 
keby sa to stalo aj vám aby ste boli pripravení... 





Plechovku som nafarbila tabuľkovou farbou.



A postupne som ju obsypávala trblietkami, aby vytvárali zoskupenia. Použila som veľa odtieňov modrej a tiež bielu a bronzovú.




Dôležité je trblietky zalakovať- ja som použila lak na vlasy.

Miška

Komentáre

  1. tak toto je riadne skvelý nápad a ešte krajší výsledok :))

    http://catherinestyl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si to už dávnejšie chcela urobiť ale zakáždým ako umyjem plechovku a nechám ju uschnuť mi ju niekto vyhodí :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky