Maľovanie akvarelovými farbami pre začiatočníkov

Maľovanie akvarelovými farbami sa môže zdať hlavne začiatočníkom ťažké (z vlastnej skúsenosti). V škole na výtvarnej sme používali len vodovky a preto sú tieto farby špecialitkou pre náročnejších.

Ja som našla na YouTube úžasné učiteľky, ktoré mi ukázali, ako akvarelové farby požívať. Dve moje najobľúbenejšie som uviedla na konci článku.

Prvé akvarelové maľby






https://www.instagram.com/p/BpU24HKAg-x/



Moje najobľúbenejšie akvarelové YouTuberky

Bee, alebo "artbybee7" zverejňuje krátke videá s návodmi pre začiatočníkov. Venuje sa hlavne západom slnka a vesmíru.



Makoccino robí okrem krátkych návodov pre začiatočníkov aj porovnávania rôznych značiek farieb, vysvetľuje, ako správne používať farby a robí aj iné vzdelávacie videá. Určite odporúčam.


Instagram: @myskaslukova

Komentáre

Obľúbené príspevky